Jäsenaktiivit

July 11, 2016

Tuutorit

Tuutorit ovat läheinen osa varsinkin aloittavien opiskelijoiden elämää. He tutustuttavat uudet opiskelijat koulun toimintatapoihin ja koulunkäyntiin liittyviin asioihin, ja pitävät myös huolta vapaa-ajan toiminnasta. Lisäksi tuutorit edustavat koulutusohjelmaansa erilaisilla messuilla ja muissa esittelyissä. Tuutorit toimivat tiiviisti yhdessä Opiskelijayhdistys Traden ja Turun ammattikorkeakoulun henkilökunnan kanssa.

Turun ammattikorkeakoulun Opiskelijakunta TUO, lyhyemmin TUO, kouluttaa tuutorit ja järjestää tapaamisia muutaman kerran vuodessa. Uusien tuutoreiden haku on käynnissä aina marraskuussa ja lisätietoja tästä saat omalta opinto-ohjaajaltasi. Tuutorikausi kestää vuoden, ja uudet tuutorit koulutetaan tehtäväänsä keväällä.

Trade järjestää tuutoreille kiitosiltoja kiitokseksi aktiivisesta toiminnasta.

Liiketalouden, tietojenkäsittelyn, IB:n, liiketoiminnan logistiikan, myyntityön sekä kirjasto- ja tietopalvelualan tuutorvastaavat organisoivat yhdessä tuutoreiden toimintaa.

Jäsenaktiivit

Kiinnostaako Traden aktiivitoiminta? Jäsenaktiivit 2017 ovat Traden uusi vahvistus, joissa Traden jäsenet pääsevät mukaan järjestämään tapahtumia, suunnittelemaan toimintaa, päivystämään toimistolla ja tutustumaan lähemmin yhdistyksen toimintaan.

Aktiiviksi pääsee ottamalla suoraan yhteyttä Traden hallitukseen, joko sähköpostilla, facebookissa, toimistolla tai nykäisemällä käytävällä hihasta!