July 11, 2016

Vuonna 1996 perustettu Opiskelijayhdistys Trade ry on kaikkien Turun ammattikorkeakoulussa opiskelevien tradenomien oma yhdistys. Olemme yli 1000 jäsenellä Suomen suurin tradenomiopiskelijayhdistys.

Traden tärkein tehtävä on opiskelijoiden päivittäinen edunvalvonta ja toimimme jäsenistömme hyväksi. Ota rohkeasti yhteyttä meihin, jos huomaat koulutukseesi liittyvissä asioissa epäkohtia!

Olemme yksi Tradenomiopiskelijaliitto TROL ry:n paikallisyhdistyksistä ja voit liittyä samalla kerralla meihin ja Tradenomiopiskelijaliittoon, jolloin saat myös liiton kattavat jäsenedut käyttöösi.

Jäseneksi voit liittyä täyttämällä ja allekirjoittamalla liittymislomakkeen toimistoillamme! Jotta opiskelijaelämä ei olisi niin rankkaa, järjestämme opiskelijoiden henkisen hyvinvoinnin edistämiseksi erilaisia tapahtumia. Usein teemme yhteistyötä myös eri koulutusalayhdistysten kanssa, joten pääset tapaamaan opiskelijoita myös oman alasi ulkopuolelta.

Meidän kauttamme saat myös tilattua omat keltaiset haalarisi opintojesi alussa.