July 11, 2016

Trade järjestää jäsenilleen monia erilaisia tapahtumia. Traden tapahtumatarjonta on vuosien saatossa kasvanut erittäin laajaksi, eli pelkistä bileistä ei suinkaan ole kyse. Tapahtumia on liikuntavuorosta Turun insinööriopiskelijat TIO ry:n kanssa Traden omaan musavisaan.

Traden tapahtumat

Musavisa

Järjestäjät: Opiskelijayhdistys Trade ry ja The Cow

Musavisa järjestetään joka kuukauden ensimmäisenä keskiviikkona klo 19:00 alkaen. Kisailu tapahtuu n. neljän (4) hengen joukkueissa. Osallistuminen on maksutonta. Kisaamaan ovat tervetulleita kaikki, jotka tietävät tai luulevat tietävänsä jotain musiikista. Nappaa kaverit kainaloon ja saavu viettämään hassun hauskaa iltaa!

Pulkkis

Traden vuosi käynnistyy Pulkkis -rastikierroksella Vartiovuorenmäellä ja AfterSki bileillä Night Club Marilynissä.

Kerää joukkue kasaan, tuunaa itsellesi mahtava laskuväline ja tule kisaamaan Vartiovuoren herruudesta!

Keilamestaruus & Ei Teemaa

Huhtikussa kisaillaan kenen joukkue vie voiton Keilamestaruuskilpailussa Kupittaan keilahallilla! Joukkueen yhtenäinen pukeutuminen on lähes yhtä tärkeää kuin keilapallon vieritys tässä kisassa…

Oletko aina halunnut olla Batman? Tai pingviini? Ei Teemaa bileet keilailujen jälkeen Night Club Marilynissä, jonne voit pukeutua juuri sellaiseksi kuin haluat! Parhaat asut palkitaan!

Kaupunkikierros

Traden syyslukukauden starttaa tuttuun tapaan Kaupunkikierros!

Kierros starttaa Tuomiokirkolta orientoivien päivien torstaina, josta tuutorimme kierrättävät aloittavia tradenomiopiskelijoita läpi Turun suorittaen erilaisia tehtäviä. Kierros on tarkoitettu uusille opiskelijoille ja on täysin ilmainen. Jatkobileisiin Night Club Marilyniin ovat lämpimästi tervetulleita myös vanhempien vuosikurssien opiskelijat!

ALV

Tulitpa suoraan palaverista, koulusta tai ylitöistä, saavu paikalle juhlimaan kahteen kerrokseen, Lyniin ja Vegasiin!

Haalarit voivat tällä kertaa jäädä kotiin, sillä illan dresscode on business. ALV-bileet järjestetään lokakuun alussa ja ennakkoliput tulevat myyntiin syyskuun aikana.

Haalarikastajaisristeily

Legendaarinen Haalarikastajaisristeily järjestetään vuosittain lokakuun lopulla! Trade seilaa uusien jäsenten kunniaksi ja tällä risteilyllä syksyllä aloittaneet opiskelijat saavat laittaa ensimmäistä kertaa haalarit jalkaan ja vannoa haalarivalan. Risteily on tarkoitettu ensisijaisesti ensimmäisen vuoden opiskelijoille, mutta myös muiden vuosikurssien merikarhut ovat tervetulleita mukaan. Kerää hytillinen kavereita ja tule mukaan julistamaan keltaista ilosanomaa Itämeren aalloille!

Pikkarit

Cocktail-mekot ja tummat puvut valmiiksi, sillä pian räjähtää!

Mahtava vuosi saa vielä mahtavamman päätöksen – Traden pikkumustia pikkujoulubileitä eli Pikkareita juhlitaan Lynin ja Vegasin bilemekassa marraskuun lopulla.

Järjestämme tapahtumia myös yhdessä muiden Turun ammattikorkeakoulun koulutusalayhdistysten kanssa. Jokaviikottainen Tradenomit vs. Insinöörit -liikuntavuoro järjestetään tiistai-iltaisin yhteistyössä Turun insinööriopiskelijat TIO ry:n kanssa. Seuraa Tradenomit vs. Insinöörit facebook-sivua niin saat ajankohtaista tietoa pelattavista lajeista ja liikuntapaikoista!

Lemminkäisenkadun opiskelijayhdistysten tiloissa järjestetään Lautapeli-ilta kerran kuussa, yhteistyössä Elban, Toyn ja Momen kanssa. Tervetuloa pelailemaan! Voit myös tuoda oman lemppari lautapelisi mukaan.

Trade on mukana myös erilaisten yhteistyökumppaneiden tapahtumissa. Esimerkiksi Tradenomiopiskelijaliitto TROL ry:n sekä Turun Seudun Tradenomit ry:n kanssa. Tällaisia tapahtumia ovat esimerkiksi erilaiset seminaarit, afterworkit sekä työnhakuun liittyvät luennot. Lisätietoa ajankohtaisista tapahtumista löydät Facebookista. Jos haluat saada tiedon tulevista tapahtumista ensimmäisten joukosta, klikkaa tilaa tapahtumat facebook-sivultamme Opiskelijayhdistys Trade ry.