Tammikuun kuukausitiedote

Tulevat tapahtumat
Seuraa meitä somessa!

1. Tuutorihaku
Kuljetko edellä aikaas ja pystyt tekeen juttuja, joita muista ei oo tekeen lainkaan? Aamuneljä, eikä väsytä? Jaksatko aamukuuteen ja sen jälkeen herätä koteen 7:45? Haluutko viedä oman ja fuksien jaksamisen ensimmäisellä viikolla äärirajoille? Voit esittää itsellesi yhden kysymyksen: “kuka muu muka?” Ootko sä Traden etsimä puuttuva palanen? Jos mä olisin sä, kyl mäkin liittyisin Traden tuutoreiden joukkoon!
Haku tuutoriksi on auki 11.1 klo 14 asti, joten pidähän kiirettä!
Tuutorihaku osoitteessa https://www.lyyti.fi/reg/Hae_tuutoriksi_8870/fi

2. Sinustako ”Traden aktiivi”?
Kiinnostaisiko sinua olla osana järjestämässä ja suunnittelemassa Traden tapahtumia, kehittää Traden toimintaa tai olla jollakin muulla tavalla mukana Traden toiminnassa haluamallasi ”työpanoksella”? Traden aktiivina sinulla on siihen mahdollisuus! Ole yhteydessä hallitukseen tai tuutoreihin. Kerromme mielellämme lisää!

Vuosi on vaihtunut ja samalla tapahtui muutoksia Tradessa, sillä uusi hallitus otti vetovastuun vuodenvaihteessa. Vanha ja väsynyt siirtyi syrjään ja tilalla tullaan näkemään pirteä ja energinen uusi hallitus, puheenjohtaja Roosa Lönnqvistin johdolla. Opiskelijoiden nauttiessa joululomistaan, on Traden hallitus kokoontunut pariin otteeseen kokoustamaan yhdistyksen toiminnasta vuodelle 2018 ja samalla suunnitellut kaikenlaista kivaa teidän pään menoksi.

Traden hallituksen vastuut jaettiin joululomalla ja alapuolelta löytyy listaus jaosta:

Roosa Lönnqvist, puheenjohtaja, koulutus-ja sosiaalipolitiikka
Janika Paukku, varapuheenjohtaja, koulutus- ja sosiaalipolitiikka, Sepänkadun toimistovastaava, haalarivastaava
Anna Pentti, sihteeri, jäsenpalveluvastaava, Lemminkäisenkadun toimistovastaava
Veera Nyfors, rahastonhoitaja
Vesa Vainio, viestintä
Karoliina Lehtinen, huvi- ja tapahtumavastaava, liikuntavastaava
Viivi Vainio, huvi- ja tapahtumavastaava, Sepänkadun toimistovastaava
Iiro Rauhala, alumnitoiminta
Tero Loponen, yritysyhteistyö

Traden tuutorvastaavat:

Essi Grönfors, Liiketoiminnan logistiikka
Susanna Kajander, Myyntityö
Eppu Åberg, Turun liiketalous
Miro Toiviainen, Salon liiketalous
Niklas Fagerlund, Salon liiketalous
Satu Heikkinen, Kirjasto- ja tietopalveluala

Huvivastaavien terkut vuoden alusta!
Mahtavaa vuotta 2018 myös meidän huvivastaavien puolesta. Meidän vuotemme on käynnistynyt vauhdilla kevään bileiden suunnittelun tiimoilta! Olemme yrittäneet tuoda hieman uusia tuulia, ja ensimmäinen uudistettu tapahtumamme onkin Pulkkiksen laskettelureissu. Lisäksi olemme tavanneet muita koulutusalayhdistyksiä yhteisten bileiden ja sitsien tiimoilta, joten kevääksi on luvassa kaikenlaista kivaa. Huvivastaavan hommiin kuuluu tapahtumien järjestämisen lisäksi julisteiden ja haalarimerkkien suunnittelu. Olemme siis nyt jo päässeet tekemään paljon kaikenlaista uutta ja kivaa. Katsohan siis alempaa tämän kuun tapahtumat ja tule mukaan! Vuodesta 2018 on tulossa aivan huikea vuosi 🙂

Nähdään siis bileissä!
Viivi ja Karoliina

Menestyksekästä ja hauskaa opiskelijan vuotta!
Traden Hallitus 2018

Traden tapahtumat jatkuivat heti ensimmäisellä kouluviikolla, kun insinöörit vs tradenomit liikuntavuoro palasi salibandyn merkeissä joulutauolta tiistaina 9.1 klo 20.30 Turun ammatti-instituutin liikuntasalissa.
Tänään 10.1 klo 19 vuorossa on kovassa suosiossa oleva musavisa. Paikkana tuttuun tapaan The Cow.
Traden bilekevät startataan 25.1 Pulkkiksella! Ennen mahtavia AfterSki – bileitä Vegasissa suuntaamme katseen kohti Meri-Teijoa ja lähdemme sinne laskettelemaan ja pulkkailemaan. Tule siis mukaamme mäkeen ja saavu illalla juhlimaan huikeaan joukkoon klo 22 alkaen. Parhaimman AfterSki- asun luonut voittaa upean yllätyspalkinnon, josta tulee myöhemmin lisätietoa tapahtuman Facebook – sivulle. Nähdään siis viimeistään AfterSkissä!
Pulkkis ‘18
Pulkkis ‘18 @Meri-Teijo

Paras tapa pysyä ajan tasalla Traden toiminnasta ja tapahtumista on sosiaalinen media. Sosiaalisessa mediassa meidät löytää tällä hetkellä Facebookista, Instagramista ja Twitteristä! Käy tykkäämässä ja seuraamassa meitä eri kanavissa, niin saat aina uusimmat tiedot ensimmäisten joukossa!

Monthly info: January 2018

In it, you will find information about current things regarding our association and information about upcoming events.

Tutor application
Want to be a Trade active member?
What’s up at the board
Upcoming events
Follow us in social media

1. Tutor application
Are you ahead of your time and able to do stuff others just can’t? Still going at it at 4AM? Are you fine with staying up ’til the morning light and showing up to Kote at 7.45AM? Do you want to take your and the freshers’ stamina to the limit the very first week of school? You can ask yourself one question: “Who else?” Are you that one thing Trade is missing? If I were you, I’d join Trade’s tutors! Applications are open until Jan 11th, 2PM, so hurry up!
2. Want to be a Trade active member?
Would you be interested in getting involved in planning and organizing Trade’s events, or developing Trade? Do you wish to get involved in Trade’s activities in some way, shape or form, and contribute in any way you see fit? As a Trade active member, you have a chance to do so! Contact the board or our tutors, we will gladly tell you more!
3. What’s up at the board
The New Year has passed once again and some changes have happened inside Trade, because a new board has taken on the responsibilities of running our student association. While other students were enjoying their Christmas holidays, the new board were hard at work with meetings and other activities to plan and map out the year 2018.

The board’s areas of responsibilities were assigned, and you can see the list of them below:
– Roosa Lönnqvist, chairperson, education and social policy
– Janika Paukku, vice chairperson, education and social policy, Sepankatu’s office, overalls
– Anna Pentti, secretary, member service, Lemminkäisenkatu’s office
– Veera Nyfors, treasurer
– Vesa Vainio, communication
– Karoliina Lehtinen, fun and events, sports
– Viivi Vainio, fun and events, Sepänkatu’s office
– Iiro Rauhala, alumn cooperation
– Tero Loponen, business cooperation

Responsible tutors of Trade
– Essi Grönfors, Logistics
– Susanna Kajander, Sales work
– Eppu Åberg, Business administration (Turku)
– Miro Toiviainen, Business administration (Salo)
– Niklas Fagerlund, Business administration (Salo)
– Satu Heikkinen, Business degree program in library and information services

Greetings of the New Year from the people in charge of fun and events!

Awesome 2018 from us in charge of fun and events too! Our year has started with a bang because of party and event planning. We have tried to bring some new wind with us, and the first renewed event is the downhill skiing trip Pulkkis. In addition to this we have been meeting with other student associations concerning some cooperative parties and get-togethers, so we promise to all kinds of fun things planned for the spring. Our responsibilities with fun and events also include the planning of posters and overall tags. So we have already gotten to do all kinds of fun and new things! Please see the events of this month listed below and come along! The year 2018 is going to be an amazing year 🙂

See you at our parties!
Viivi and Karoliina

Have a triumphant and fun student year!
– Board of Trade 2018

4. Upcoming events
Trade’s events continued in the first week of school, when Engineers vs. BBA-students came back from Christmas break on Tuesday 9.1. at 8:30pm in the gymnasium of Turku Vocational Institute.

Today 10.1. at 7pm it is once again time for Musavisa, the very popular music quiz. It is held in the already familiar restaurant The Cow.

Trade’s party spring starts 25.1. with Pulkkis! Before the amazing AfterSki-party at Vegas we head to Meri-Teijo to have fun downhill skiing and sledding. Come along and enjoy a day trip with us and afterwards have a great party in Vegas from 10pm onwards! Whoever comes up with the best AfterSki-look will win an amazing surprise prize, of which we will release more information later in the Facebook event page. Let’s have a great AfterSki together!

Pulkkis ‘18
Pulkkis ‘18 @Meri-Teijo