Syyskuun kuukausitiedote

3. Syksyn tulevat tapahtumat

Tietopaketti aloittaville opiskelijoille

Hei sinä uusi tradenomiopiskelija! Vielä kerran onnittelut opiskelupaikasta! 🙂

Mikäs se Trade olikaan? Tässä pieni kertaus aloituspäiviltä.

Opiskelijayhdistys Trade ry on Turun ammattikorkeakoulussa tradenomitutkintoa suorittavien opiskelijoiden oma yhdistys. Trade on ollut toiminnassa jo vuodesta 1996! Tärkein tehtävämme on toimia tradenomiopiskelijan lähimpänä etuja valvovana yhdistyksenä.
Järjestämme myös koko opiskeluaikasi ajan kaikenlaista ohjelmaa, kuten musavisoja, liikuntavuoroja, lautapeli-iltoja ja mahtavan huikeita opiskelijabileitä!

Trade valvoo etujasi!

Edunvalvontaa tehdään Turun ammattikorkeakoulun opiskelijakunta – TUOn, Tradenomiopiskelijaliitto TROL ry:n, Turun seudun tradenomien, sekä koulun hallinnon ja henkilökunnan kanssa. Yhteistyötä edunvalvonnan parissa tehdään myös muiden koulutusalayhdistysten ja Traden Aktiivien kanssa. Otathan meihin yhteyttä, mikäli huomaat koulutuksessa tai muussa asiassa parannettavaa!

Mukaan toimintaan?

Traden Aktiivit pääsevät mukaan järjestämään tapahtumia, suunnittelemaan toimintaa, päivystämään toimistolla ja tutustumaan lähemmin yhdistyksen arkeen. Ota yhteyttä ja tule mukaan!

Traden hallitus valitaan äänestämällä joka vuosi yhdistyksen syyskokouksessa. Tule paikalle, asetu itse ehdolle tai äänestä muu hyvä tyyppi hallitukseen!

Laita meille viestiä tai tule käymään!

Sähköpostilla: hallitus@opiskelijayhdistystrade.fi
Facebook-viestillä: Opiskelijayhdistys Trade ry

Toimistot Lempparilla ja Seppiksellä
Avoinna MA-TO 11:45-12:15

Seuraa meitä somessa!

Syksyn tulevat tapahtumat

Insinöörit vs. Tradenomit Liikuntavuoro:

Joka tiistai, ensimmäisenä vuorossa pesäpallo 5.9. klo 18.00 alkaen osoitteessa Purokatu 1

Seuraa Liikuntavuoro Facebookissa niin saat ajantasaiset tiedot mitä ja missä tapahtuu!

Kauden ensimmäinen Musavisa 6.9. Lehmässä!

Opiskelijayhdistys Trade ry:n Musavisa joka kuukauden ensimmäinen keskiviikko! Kerää joukkue kasaan ja tule paikanpäälle kisailemaan! Klo 19.00 osoitteessa Aurakatu 3!

Girl Power 2017 28.9

Tyttöenergia valtaa Nightclub Marilynin torstaina 28.9.! Bileiden teemana tänä vuonna supernaiset, joten päästä oma sisäinen supernaisesi irti ja tule näyttämään mistä mimmit on tehty!

25.9-8.10 Tradenomiviikot

5.-7.10 Tradenologia

Nyt on aika pakata aurinkolasit, uimapuvut ja kartat rinkkaan sillä edessä häämöttää ikimuistoinen riemuloma Vaasassa! Heitä pois haaveesi kalliista Karibian reissusta tai itsetutkiskelumatkasta Goalla, sillä Suomen aurinkoisin kaupunki tarjoaa tänä vuonna paljon enemmän kotimaan turisteille.

Nappaa kaikki matkailun ja seikkailunnälkäiset kaverisi mukaan, sillä jokavuotisessa Tradenologiassa riittää jälleen nähtävää ja tekemistä kaikenlaisille maailmanmatkaajille.

Valmistaudu siis unohtumattomalle aurinkomatkalle Vaasaan, jossa kimaltavat uima-altaat ja häkellyttävät nähtävyydet odottavat löytäjäänsä!

Lisätietoa tapahtumasivulla: https://www.facebook.com/events/1210106255771312/?fref=ts

12.10. ALV 15.0

26.-27.10 Haalarinkastajaisristeily

23.11 Pikkarit

Monthly info: September 2017

Happy start of autumn to everyone! 🙂

1. Information package for the freshmen
  3. Upcoming events this autumn

Information package for the freshmen

Hey you new Business bachelor student! We’d like to congratulate on your acceptance once more! 🙂

What was Trade again? Here’s a little recap from the first days.

The student association Trade is an association aimed at students studying business in Turku University of Applied Sciences. Trade has been running since 1996. Our most important mission is to act as the closest support for business students as an association.

We arrange all kinds of events for our students all around the year, like for example music quizzes, sports, boardgame nights and awesome student parties!

Trade supervises your benefits

We are one of the local organizations under The National Union of BBA Students – TROL and you can join us and TROL at the same time, in which case you get the benefits of the association for your use. Feel free to contact us in any situation.

Want to participate in the action?

The Trade actives get to participate in the organization of different events, plan on activity, and get to see what’s going on inside the association from a bit of a closer angle. Contact us and joins us!

The board of Trade is chosen in a fall meeting, by vote. Feel free to join, vote a good person into the board or even run for board yourself!

Send us a message or come visit us!

By email: hallitus@opiskelijayhdistystrade.fi

By facebook: Opiskelijayhdistys Trade ry

Or come visit us at our offices in Lemminkäisenkatu or Sepänkatu

We’re open from Mon-Thur 11:45-12:15

Follow us in social media!

The best way to keep yourself up to date with Trade events is the social medias. The list of our social medias can be found below. By following us in different social medias you ensure that you’ll be amongst the first to get information about our events-

Upcoming events this autumn

Engineers vs. BBA students sports shift

Every Tuesday, starting on 5.9 at 18:00 at the address Purokatu 1 with finnish baseball.

Follow the sports shift in Facebook to keep yourself updated every week.

The year’s first Music Quick 6.9 at The Cow

The Student Union Trade hosts a music quiz on every month’s first Wednesday! Gather a team and come participate in the quiz! Starting 19:00 at Aurakatu 3!

Girl Power 2017

Girl power is going to take over Nightclub Marilyn on Thursday 28.9.! The theme of the party this year is superwomen, so let loose your inner superwoman and come and show everyone what girls are made of!

25.9-8.10 BBA Studentweeks

5.-7.10 Tradenologia

Pack your sunglasses, swimsuits and travel maps into your backpack because an unforgettable journey to the glorious city of Vaasa awaits you! Forget about those expensive dreams of Caribbean vacations or self-searching trips to Goa, because the sunniest city in Finland offers much, much more to the tourists of the homeland!

Invite all of your adventurous friends with you, because the annual Tradenologia will have a ton of new experiences and wonders up its sleeve, guaranteed to keep everyone entertained.

Prepare yourself for a memorable journey to Vaasa, where the crystal clear waters and wondrous sights await venturesome travellers!

More info on the event page: https://www.facebook.com/events/1210106255771312/?fref=ts

12.10. ALV 15.0

26.-27.10 Studentoverall baptism cruise