Marraskuun kuukausitiedote

1. Äänestä TUOn edustajistovaaleissa

1. Äänestä TUOn edustajistovaaleissa

Missasitko sähköisen ennakkoäänestyksen? ÄÄNESTÄ varsinaisena vaalipäivänä TIISTAINA  7.11! Voit käydä antamassa oman äänesi kampuksella 11:00-14:00. Tarvitset äänestäessä voimassa olevan opiskelijakortin.

Alla listattuna loistavia Tradenomiopiskelijat -listan ehdokkaita:

40 Johanna Järäinen
41 Oskari Viitaniemi
42 Karoliina Lehtinen
43 Roosa Lönnqvist
44 Sofia Saarelainen
45 Joona Teivastenaho
47 Anna Pentti
48 Veera Nyfors
49 Marko Mäkinen
50 Viivi Vainio
51 Jessica Blackburn

Mikä edustajisto? Edustajisto käyttää korkeinta valtaa Opiskelijakunta TUOssa. Ehdolle voi asettua kuka tahansa TUOn jäsen. Lue lisää vaaleista, ehdokkaista ja edustajiston tehtävistä täällä.

Ja vaikkei sinua kiinnostaisikaan vaikuttaminen niin paljoa, tee silti palvelus tradenomiopiskelijoille, ja äänestä! 🙂

Vuosi on vierähtänyt uskomattoman nopeasti ja vielä jaksetaan painaa täysillä tällä hallituspoppoolla jouluun asti!

Maanantaina 30.10. oli yhdistyksemme syyskokous. Syyskokouksessa muun muassa vahvistettiin toimintasuunnitelma sekä talousarvio vuodelle 2018, sekä tottakai valittiin tyypit ketkä toimivat ensi vuonna Traden hallituksessa.

Traden hallitus 2018

PJ: Roosa Lönnqvist

VPJ: Janika Paukku

Hallituksen jäsenet: Karoliina Lehtinen, Vesa Vainio, Iiro Rauhala, Veera Nyfors, Viivi Vainio, Anna Pentti ja Tero Loponen.

Hurjasti onnea valinnasta ja menestystä tulevalle vuodelle! 🙂

Syyskokouksessa päätettiin myöntää Opiskelijayhdistys Trade ry:n kunniajäsenyys Sanna Varjoselle ja Heini Kuusistolle. Sanna ja Heini ovat molemmat aikoinaan toimineet esimerkillisesti Traden hallituksessa, ja jatkaneet vaikuttamistyötä myös valmistumisen jälkeen. Suuret onnittelut kunniajäsenyydestä!

– Johanna/PJ

13.11 Lautapeli-ilta Lempparilla

Joka kuukauden toisena maanantaina järjestetään Lempparin koularitiloissa (A174) ja sen läheisyydessä lautapeli-illat, jonka myötä pääset haastamaan itsesi ja kaverisi lempipelissäsi, näkemään uusia tuttavuuksia ja nauttimaan pientä naposteltavaa meidän piikkiin. Voiko lautapelejä muka koskaan pelata liikaa?

Tuo halutessasi oma lempparipelisi ja haasta kanssakilpailijat. Kuka onkaan Lempparin kingi Aliaksessa tai vaikka Twisterissä? Vai onko sulla joku semmonen peli mistä me ei olla koskaan kuultukaan?

23.11 Pikkarit

Cocktail-mekot ja tummat puvut valmiiksi, sillä pian räjähtää!

Traden bilevuosi 2017 saa arvoisensa päätkösen kun Traden pikkumustia Pikkareita juhlitaan torstaina 23.11.2017! Ovet vuoden tyylikkäimpiin pikkujouluihin avautuva klo 21.00 joten saavuhan ajoissa paikalle!

Ennakkolippuja Pikkareihin myydään jälleen Traden toimistoilla. Lipunmyynti alkaa 6.11.2017 ja lippuja myynnissä niin kauan kuin niitä on jäljellä. Ennakkolippu kustantaa 3€ ja haalarimerkit varataan ennakkolipun hankkineille klo 23 saakka. Ovelta lippu kustantaa 4€ ja haalarimerkkien perässä kannattaa olla ajoissa liikkeellä.

Ennen illan bileitä järjestetään sitsityylinen Pikkariruokailu Ravintola Juliniassa!

Pikkariruokailu on aiempina vuosina suurenmoiseen suosioon noussut sitsityylinen ruokailu, johon pääset ottamaan osaa kevyellä  25 euron hinnalla!

29.11 Uusien Tradenomien ilta

Valmistuville tradenomeille suunnattu, Turun seudun tradenomien järjestämä illanvietto.

Ohjelma:

16:30 Ruokailu ravintola Denniksen yläkerrassa, Linnakatu 17, Turku

• Tarjolla 4 täytteen omavalintainen pizza sekä hanajuoma
  • Tradenomiliitto TRAL ry:n tervehdyksen ja valmistuville suunnatun jäsenedun esittely
  • Tutustumista muihin tradenomikollegoihin ja alueen tradenomiaktiiveihin
  • Paikalla on myös Tradenomiliiton puheenjohtaja Niko Aaltonen esittämässä terveisensä uusille tradenomeille.

18:00 Bussikuljetus Gatorade centeriin HC TPS – KooKoo otteluun

• Paikat D-päädyn Giganttiklubilta, josta hyvät näkymät jäälle
  • Juoma- sekä ruokatarjoilu koko tapahtuman ajan suoraan tiskiltä

Ottelun jälkeen bussikuljetus keskustaan Panimoravintola Kouluun historian luokkaan jälkipeleille summaamaan ottelun tapahtumia sekä kulunutta iltaa.

Ilmoittautuminen:

Ilmoittaudu perjantaihin 24.11 mennessä Tradenomiliiton tapahtumakalenterin kautta. http://tapahtumakalenteri.tral.fi/tapahtumat/uusien-tradenomien-ilta-turku/

Tai vaihtoehtoisesti sähköpostitse osoitteeseen ilmoittautumiset@turunseuduntradenomit.fi

Tervetuloa!

1.-3.12. LanTIO 2.0

Viime vuoden laneista on kulunut jo melkein vuosi, ja nyt on aika päästä taas verryttelemään näppäinsormia LanTIO 2.0:n parissa!

Lanit järjestetään ICT-talon (Joukahaisenkatu 3-5) tiloissa,

the FIRMAn tiloissa. Järjestäjinä toimivat TIO & TRADE

Vielä on muutama paikka vapaana! Voit ilmoittautua ja käydä maksamassa osallistumisesi TIOn ja Traden toimistoilla! Konepaikka kustantaa 3€.

13.12. Musavisa

Liikuntavuorot jatkuvat normaaliin tapaan joka tiistai!

Monthly info: November 2017

1. Vote in the TUO Representative Council election
  2. What’s up at the board
  3. Upcoming events
  4. Follow us in social media

1. Vote in the TUO Representative Council election

Did you miss the electronic advance vote? No problem! You can vote on the official election day on Tuesday 7.11! You can vote at your campus between times 11:00 and 14:00. You will need your student card with you when you go to vote.

Below are listed the representatives on the BBA Stundents list:

40 Johanna Järäinen

41 Oskari Viitaniemi

42 Karoliina Lehtinen

43 Roosa Lönnqvist

44 Sofia Saarelainen

45 Joona Teivastenaho

47 Anna Pentti

48 Veera Nyfors

49 Marko Mäkinen

50 Viivi Vainio

51 Jessica Blackburn

What is the representative council? The representative council exercises the highest power of the Student Union TUO. Any member of TUO may stand for nomination in the election. You can read more about the elections, nominations and representative affairs here.

And even if you’re not all that interested in influencing, please do the BBA students a favor and vote!

2. What’s up at the board

The year has gone by so incredibly fast but we are still going to go all the way through christmas with this round of board members!

On monday 30.10 was Trade’s annual Autumn gathering. The session confirmed the action plan and the budget for 2018, and of course the types of people who will be operating next year in the Trade Board.

Trade Board 2018:

Chairman: Roosa Lönnqvist

Vice-chairman: Janika Paukku

Board members: Karoliina Lehtinen, Vesa Vainio, Iiro Rauhala, Veera Nyfors, Viivi Vainio, Anna Pentti ja Tero Loponen.

We congratulate you for being chosen and we hope the best for the year 2018! 🙂

The the September meeting it was decided to grant the honorary membership of the Student Union Trade to Sanna Varjonen and Heini Kuusisto. Sanna and Heini have both worked exemplarily at Trade’s board and have continued to work on advocacy even after graduation. Great congratulations on honorary membership to both of them!

-Johanna / Chairman

3. Upcoming events

13.11 Board game Night at Lemminkäisenkatu campus

Every second monday of each month is a board game night! Come join us in a fun board gaming environment at Lemminkäisenkatu campus.

Play the games provided or bring your own!

23.11 Pikkarit

Ready up your cocktail dresses and dark suits, because it’s going to be a great party!

Trade’s partying year of 2017 will the a worthy ending when Trade’s Pikkarit are celebrated on Thursday 23rd of November. The doors to the most stylish Christmas party of the year will open at 21:00 so make sure to arrive in time!

Advance tickets to the party are sold from 6th of November onwards. The tickets will be sold until we run out! A advance ticket will cost you 3€ and you will be reserved a badge until 23 o’clock. A ticket bought from the door will cost you 4€.

29.11 Uusien Tradenomien ilta

A fun night aimed at graduating BBA students, hosted by the Turku area Bachelors of Business Administration

Schelude:

16:30 Ruokailu ravintola Denniksen yläkerrassa, Linnakatu 17, Turku

16:30 Dinner at restaurant Dennis’ upstairs, Linnakatu 17, Turku

• We will be serving a 4 topping, free-choice pizza and a fountain drink
  • BBA-union TRAL ry greetings and information about membership benefits for graduating BBA students.
  • Getting to know your fellow BBA colleagues and other BBA actives
  • BBA-union’s Chairman Niko Aaltonen will be present to greet the new Bachelors of business administration

18:00 A bus service from Dennis to Gatorade center to see the HC TPS – KooKoo hockey match

• Seats will be in the D-end at Gigantti club, with a good view of the ice
  • Beverage and food service for the whole event

After the match a bus will take us to Brevery restaurant Koulu, for some post-game discussion and relaxing.

Signing up:

Sign up by 24.11 at the BBA-unions’ event calendar at http://tapahtumakalenteri.tral.fi/tapahtumat/uusien-tradenomien-ilta-turku/

Or optionally you can also sign up via emal at ilmoittautumiset@turunseuduntradenomit.fi

Welcome!

1.-3.12. LanTIO 2.0

It’s been almost a year since the last year’s lan party and not it’s time to get back into the nerd culture with LanTIO 2.0!

The lan party will be held at ht premises of the ICT House at the FIRMA premises. The organizers are TIO and Trade.

There are still a few vacations left! You can enroll and pay for your participation at the TIO and Trade offices. A computer spot for the weekend will cost you 3 euros.

13.12. Musavisa

The sports shifts will be continuing in familiar fashion, every tuesday!

Facebook: https://www.facebook.com/opiskelijayhdistystrade

Instagram: https://www.instagram.com/opiskelijayhdistystrade